Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

LOL. Yaoi love storehh.

, Wednesday @ 10:39 PM } 2 comment (s)



Assalamualaikum, peeps :D
Jari-jemari saya makin lembab menaip di atas keyboard kerana menghabiskan sepanjang hari dengan melekatkan mata di atas televisyen. Yeah, I'm back! Maaf ye, perkhidmatan FaceBook saya sudah lama ditutup kerana tiada apa yang perlu saya lakukan di sana di samping mengelakkan diri daripada menyampah kepada orang lain kerana bahasa titeww titeww awak tu.

Selain menengok TV yang tak berapa nak plasma tu, saya turut membuat senaman jari ketika mengecek akaun roleplaying saya. Yesh, saya suka ber-roleplaying kerana saya boleh berangan menjadi artis KPop yang saya suka. Hololo ~




YESH, Hoya loves Zico sho much <3
Cuba teka, mana satu saya? Zico kah, Hoya kah, atau stalker yang tidak tau malu ketika menge-hack akaun orang lain. Apa-apa jelah Cik Bee ni, gilakah? Oh ya, saya belum menge-pack walau satu pun barang sekolah kerana tiada kesempatan untuk menghirup udara segar di luar sana kerana suka duduk rumah menengok Top Chef. Assalamualaikum semua :D

2 commenter(s)