Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

La La La Lightless.

, Saturday @ 4:45 PM } 0 comment (s)


aigoo goo, WooGyu. hoping this is true :D

assalamualaikum and hello, peeps :D
cuba lihat kulit baru saya. saya baru buat plastic surgery, tapi murahh. dokter tu kata free of charge. murah sebab tukar dari putih ke hitam, sebab tu murah giloss. hololololo, okey saya dah start merapu. saya rasa malas sangat. malas nak bangun, malas nak berlari, malas nak tidur, malas nak itu, malas nak ini, tapi saya rajin menyanyi sebab ada orang provide kan saya berpuluh-puluh lirik lagu sampai siang malam pagi petang saya dok berbisik menyanyi dalam bilik. betul lah berbisik, takkan nak melalak pulak kot. mak saya dengar karang mesti dia ingat anak dia ni gila.

saya dalam dilema ni. dilema Secret Garden. kawan saya yang pinjam kat kawan saya yang lagi sorang tu tak habis-habis lagi tengok. dah la habis sekolah lagi 3-4 minggu. //kau suka?\\ kbai sebelum saya tulis mende tak elok dalam ni. aigoo goo, WooGyu, please get married XD

0 commenter(s)