Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

er, 5A without C's?

, Thursday @ 8:46 PM } 0 comment (s)



assalamualaikum and hello, peeps :]
hari ni ada kelas KHB even though hari ni cuti. cikgu suruh siapkan kerja kursus kat bilik jahitan, macam perempuan pulak i rasa. balik-balik tu syeera tanya, kau target berapa A exam end-year nanti? saya jawab, insya Allah, kalau aku rajin belajar maybe aku akan dapat 5A's. #kalau belajarlah. dia cakap lagi, kalau kau dapat at least 5A's, aku bagi kau present. kau tahu, betapa mengembang-ngembangnya hati gua, tak pernah dapat present. dia ada bagi tips, kalau kau nak dapat A, kau jangan online sampai habis exam nanti. kau rasa boleh ke, syeera? kau tak nampak aku tengah online ni? huhu. dia kata lagi, dalam seminggu, cuma 2 jam je kau boleh tengok tv. er, mana aku mampu. nak tengok Top Chef. then dia kata, aku tak nak C. cheh, kau, insya Allah. sebelum ni aku selalu dapat C sebab aku pemalas orangnya. orang utan pun lagi rajin dari aku.

pelajar cemerlang PMR. yang baju putih tu tak berapa nak cemerlang. cakap je lebih.

0 commenter(s)