Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

u asked for it, BABE :]

, Monday @ 11:11 PM } 2 comment (s)



assalamualaikum semua :]
saya tak rasa post yang saya buat dulu  >> [LINKIES] dan [LINKIES] << ada orang yang baca.
ayelah, siapa nak baca hasil tulisan cik bee yang huduh ni, ye tak?


baiklah. senang cerita macam ni je.
saya rasa saya tak KUTUK ORANG MELAYU.
dekat mana-mana entri pun saya tak pernah kutuk orang kita.
kalau ada, tolonglah tunjuk. mana tau saya terlepas pandang ke apa.

jap...

mungkin persepsi awak tentang perkara KUTUK ORANG MELAYU yang telah saya buat ada berkaitan dengan artis kita.
yelah, bukan ke saya cakap artis Melayu kita ni pakai baju tak cukup kain.
saya ada tulis ada orang Melayu kita ni yang gay.

atau mungkin jugak, saya tertulis; at least takde nak kutuk orang kita sendiri. ye, kitorang sedar kitorang hitam, hidung kembang. hinakah menjadi MELAYU, dik??
mungkin. tapi, awak baca tak ayat last sekali tu? HINAKAH? HINAKAH? bukan "Saya rasa terhina menjadi Melayu". tak ada.

dan mungkin, saya sifatkan lagu Melayu kita sebagai hampeh. maksud saya, lagu-lagu baru yang korang gila-gilakan sangat tu. lirik pun tahapa-hapa. bukan semua, tapi saya tahu ada ramai band, artis baru yang lagu macam hampeh, sebab, saya suka The Fabulous Cat. #kau suka?

saya rasa tak perlu perbesarkan benda ni. kalau awak rasa awak betul, kenapa awak tak dedahkan url blog awak? saya bukan nak tunjuk kat orang lain pun, saya cuma teringin nak berunding.
awak boleh tunjukkan yang tulisan saya salah. saya tak kisah sangat kalau awak boleh tegur saya dengan cara itu.

kbai, terima kasih :]

Labels: ,


2 commenter(s)