Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

saya rasa nak nangis.

, Sunday @ 5:09 PM } 0 comment (s)



assalamualaikum semua :]
eh, rasa macam air mata ni nak keluar-keluar je. can someone tell me why?
hello, peeps! er, mengapa kau tukar balik template, cik balqis oi?
saya rindukan blogskins pulak. sekarang dah tak main kaler pink lagi, too girlish. abang saya pun dah menyampah tengok blog saya yang too girlish, dia kata, lelaki tak suka tengok something too girlish. saya yang bellurrr ni pun ikut sajalah. /siapa nak ikut cakap budak nerd tu\

saya sedang menunggu DVD Secret Garden. so addicted with one of its soundtrack; Hyunbin - That Man. sampai menanyi suprano kat dalam kelas, masa subjek Geo. cikgu siap marah lagi, lololo ^____^
bila nak beli novel baru ni?

Labels:


0 commenter(s)