Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

puffabula.bs.c

, Friday @ 7:55 AM } 0 comment (s)



assalamualaikum semua :]
maaf ye, saya dah tukar link blog. link dia berdasarkan title tu le.
[PUFFABULA.BLOGSPOT.COM]
sejak kebelakangan ni, nak pergi sekolah dah takde semangat. selalu terfikir nak cuti je. #lantak kamulah, cik bee. malas tu takpe, ni hari-hari datang lambat. cikgu dah ada kat dalam baru kau nak tercongok depan pintu sambil buat muka comel mengharapkan belas kasihan. dah sampai-sampai tu tetiba kedengaran suara tak merdu budak hippo tu membaca doa, nak buat apa lagi? tadah saja, berkat bak kata tok dalang. tapi tadah tak tadah, bersembang jugak sampai ustazah sound. hikhok.

er, hari ni saya bangun lewat. #nampak sangat tak solat subuh. eh, siapa kata? saya solat, lepas tu sambung tidur. dah pukul 6.30, baru kedengaran sayup-sayup suara emak memanggil. /ok, aku tipu. mana ada sayup-sayup. bising woo\  then, sebab saya ni pemalas, pukul 7.00 baru terhegeh-hegeh nak ke bilik air. *pfft, last-last tak sekolah pun.

0 commenter(s)