Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

#Doodle - Why I Hate Exam

, Monday @ 10:48 PM } 1 comment (s)


*KMJ <3

assalamualaikum semua :]

EXAM?
untuk orang yang macam saya mungkin menyampah sikit dengan menatang alah ni.
jadi, saya lukis kenapa saya tak suka exam.
#kaukesahakutaksukaexampunjustinbibir?


Benda pertama yang melekat kat kepala otak masa nak datang sekolah ialah; Ustazah nak bagi result ke hari ni? cheh, tertekan kau tau! STRESSFUL! Pakcik jaga pun sakit perut tengok muka aku yang macam Lady Gaga kena tuba tuh =,='


masa MP Pendidikan Islam memang kecut perut gila. walaupun secara lahiriah, ustazah kitorang tu nampak comel dan baik je, tapi time dia baca result, singa Afrika pun kalah kau tau. lagi-lagi bila aku dengar result orang lain semua okey je. tiba-tiba ustazah panggil nama aku. ha, hamek kau.


jadi, kebiasaannya, oleh kerana aku seorang yang gelabah, kerusi tu mesti bergoyang, kadang-kadang tu terjatuh. #eh, lantak kau la kerusi. terus berlari kat ustazah sambil buat muka paling cun.



ahaha ^__^. memang aku jelesss gila tengok member aku dengan si Soon dapat nombor paling best. masa tu aku cakap dalam hati, #mengapa kau tak belajar elok-elok, cik balqis oooiii. eleh, ujian akan datang pun sama jugak.


AKU? of course la aku keronyokkan kertas gedik tu sambil *PFFT* sekuat hati aku. eh, menyampah la. menyampah. #semuaorangjanganikutperangaihuduhsaya.

ok, wish the best for SPM Trial candidates. :] sistah and brothah, do the best-mah!

Labels: ,


1 commenter(s)