Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

saya penat macam nak mati =,='

, Thursday @ 9:33 PM } 0 comment (s)



assalamualaikum semua :]
alhamdulillah, siap jugak video korporat sekolah kitorang. bhahaha , thanks eyda and allys yang banyak buat kerja, aku tahu kerja aku menggemukkan diri je. huhu ^___^ . fie, kau paling banyak menggemukkan diri. geget kepala kau yang besar tu karang, aishh =,=' .

kat dalam kelas tadi, aku dengan eyda sengaja menayang kat satu kelas kitorang punya laptop. ekceli, aku pegang laptop cikgu, tapi aku terberangan yang laptop tu aku punya. waktu balik melepak dalam computer lab. alhamdulillah, everything goes fine. takde aral melintang. esok cikgu nak hantar ke UPSI. tak mengharap sebenarnya untuk menang, tapi insya Allah, kalau Allah nak murahkan rezeki kita :]

saya nak tengok merlin tapi adik saya nak tengok BabyTV =,='

0 commenter(s)