Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

PUFFNUTS ♥

, Sunday @ 12:22 PM } 0 comment (s)


assalamualaikum semua :]
semalam saya shopping, tapi disebabkan jalan jammed tiba-tiba, saya cuma dapat dua helai baju [made in Korea], sepasang kasut dan sebiji beg domo-kun. mama marah sebab beli benda mengarut. saya cakapla "raya ni akak bayar la balik". murah je beg domo tu, RM27.

syeera kata blog saya ni tak berapa nak lawa sebab hitam. eh, hitam la lawa. tak gitu? i gave this PUFFNUTS ♥ name to these blogs; [link] and [link] sebab saya suka karipap dan kacang. LOL. ekceli, tak la sangat. but i found this name was great.

PUFFNUTS ♥ GALLERY

 PUFFNUTS ♥ DIARY

semalam kat TESCO saya jumpa budak gedik tak nak solat Maghrib.

BUDAK GEDIK (BG): letihla, bu...
IBU BG (IBG): solat je la, kan kita nak jalan jauh.
BG: ala, macam la ayah tau.
IBG: eh, takde. solat je la.

pastu budak gedik tu blah dari surau, meninggalkan ibunya yang vogue gitu.

0 commenter(s)