Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

main perang-perang :]

, Friday @ 6:08 PM } 0 comment (s)



assalamualaikum semua :]
ohoho, hari ni saya kena cubit dengan cikgu KH sebab tak siap kerja kursus. //padan muka
tadi kat bengkel best woo, kitorang main gam yang busuk macam bau kambing tu.
fie yang start dulu, dia dok menyapu gam kat muka orang. then hazirah letak kat muka sheera, saya pulak dok menyapu tangan orang, tasha pulak asyik dok menjerit macam hapa jea. hazirah terbaring atas lantai sebab sheera sapu muka dia. are10 ambik kayu, celup dalam botol gam tu, pastu dia ajak saya berperang, saya ambik la fie punya kayu, saya pun celup jugak, pastu kitorang berperang.
pastu tetiba cikgu tegur. ala, cikgu ni, nak bergurau-senda pun tak boleh...

oh ya, perang tu are10 yang menang sebab kayu dia gemuk. kayu saya keding je, sobsob TT_TT.

currently; watching Sesame Player Infinite. sungyeol comel woo~

0 commenter(s)