Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

kalau dua-dua EGO pun, tak ke mana =,='

, Sunday @ 8:56 PM } 2 comment (s)



assalamualaikum semua :]
nak share sikit pasal bestie yang dua orang tu.
yup, still tak puas hati pasal benda yang takde la besar sangat.
aku rasa tak perlu kot korang gaduh, korang kena la saling mengalah kot.
aku pun terbabit, elok je aku mintak maaf, walaupun aku agak tak puas hati kenapa aku yang kena mintak maaf. aku sayangkan perhubungan kita, babe. kita kawan bukannya baru lagi. dah lama.
yang sorang ni, dah mintak maaf kat fesbuk, tapi yang sorang ni mintak face to face. senang katanya.
aku nak pujilah sikit tindakan meminta maaf kat fesbuk tu, nampaklah usaha dia.
tapi try la face to face. aku datang-datang sekolah, nampak orang tu kat gate, terus aku salam dia sambil kata I'm SORRY ala-ala Amir Raja Lawak. dia terima, pastu kitorang dah ok macam dulu.
tapi masalahnya yang sorang ni. ego lain macam. ni yang aku menyampah tiba-tiba ni.

byebye ol, i'm on hiatus till this saturday. selamat hari raya, maaf zahir dan batin :]


2 commenter(s)