Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

it's black and white, bebeh !

, Thursday @ 9:27 PM } 0 comment (s)



assalamualaikum semua :]
look, how cool is my blog? huaa// baru tukar semalam.
mula-mula, rasa takut jugak nak tukar, well, yeah, baru amateur dalam coding blogskin.
tapi, alhamdulillah akhirnya jadi jugak. setelah dimarahi oleh mak saya kerana tak reti-reti nak tutup laptop.

10.30 am
cheh =,=', rasa menyampah pulak aku dengan budak lelaki kelas aku ni. bukan sorang je, tapi semua. gaya je macho semacam, tapi perangai haprak. wey, aku tak kisah kalau korang tak nak sign surat tu pun, tapi tolong la jangan terlalu ego. jangan kau rosakkan surat tu dengan correction tape korang yang tak berapa nak lawa tu. and, kau paan. dulu kau bukan main baik, ye? depan cikgu menikus. tapi sejak budak pocong tu pindah balik kat sini,kau memang dah berubah gila. tak sangka giloss yang bebudak lelaki kelas aku ni dah mula menggatal nak cari girlfren. kalau girlfren yang dicari tu sesuai aku tak kisah jugak, tapi yang ni langsung tak sesuai dengan kau.

aku tak paham betul la dengan korang ni, apa salah kitorang berenam sampai kau dengki sangat dengan kitorang? korang dengan geng budak gedik yang diketuai minah bajet tu benci sangat dengan kitorang. macam kitorang pernah buat salah besar. eh, aku tak suka la. setau aku, kitorang cuma kisah hal kitorang je. takde pulak nak menyemak hal korang except kisah cinta songsang yai + faiz . kkk, aku malas la nak bash korang banyak-banyak. macam la korang boleh baca. aku nak cakap face-to-face karang kata aku ni bajet hot. kbai, i nak makan.

0 commenter(s)