Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

hari ini saya jadi chef :]

, Monday @ 8:17 PM } 0 comment (s)


assalamualaikum semua :]
a very big achievement made by me. I cooked for my brothers, nasi goreng with telur dadar terbelah lapan. what? terbelah lapan? sounds weird, uh? sebab asalnya saya nak goreng telur dadar, tapi sebab nak cepat sangat, telur tu terbelah lapan, huahua ^_________^.  saya masak hari ni sebab mama bapak saya pergi rawang, ambik laptop. woah, saya rindu laptop saya! kalau tak sebab diorang pergi rawang, jangan haraplah saya nak masak. my brothers also said my cooking was delicious. not bad. aww, thanks adik-adik ku yang busuk. :]

saya tak kisah kalau awak tak follow saya balik, tapi jangan lah follow dulu sebelum unfollow, tak ikhlas, dik...


0 commenter(s)