Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

entri anti-anti-KPOP menyakitkan hati?

, Friday @ 9:42 PM } 3 comment (s)



assalamualaikum semua :]
tak sangka entri bashing [anti K-Pop] tu ramai yang suka tapi ada jugak yang tak suka.
bagi saya, tak kisah la kan, setiap orang ada pendapat tersendiri.

first anon i've got. saya tak kisah kalau awak nak luahkan pendapat awak pun. at least awak boleh share link awak, saya takde pun hasrat nak memaki-maki. saya tak pernah buat macam tu. oh ya, saya tak kutuk bangsa melayu, tapi budak tu yang kutuk.

# pastu tergedik gedik nak reka nama korea bagai . sedarlah korang tu orang MELAYU . kulit pun gelap macam punggung kuali , berangan nak jadi orang korea . cam sengal je .

see? dia kata bangsa kita ni yang gelap macam punggung kuali. statement tu memang kurang ajar la kan. saya cuma tak sokong industri tempatan, saya tau apa yang saya buat, saya tak kutuk bangsa kita. saya cakap apa yang saya observe. saya MEMBACA, ok? saya bukan nak serkap jarang. i'm a Malay and i'm proud of it.

kbai. maaf zahir dan batin :]

3 commenter(s)