Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

Day 10 - Someone you don’t talk to as much as you’d like to

, Saturday @ 9:42 AM } 1 comment (s)



Yo, person that I don't talk too as much as I'd like to.
 Actually, I'm not that arrogant to talk to you. I'm just a bit shy. If you know me, then you know how hard to talk to someone like me because I'm always speaking nonsense. Jadi, jangan salah anggap dengan saya, ok? Saya tak sombong, saya boleh dikatakan peramah la jugak. Tapi saya seorang yang memilih kawan. Mana-mana yang ada potensi untuk menjadi seseorang yang rosak, mungkin saya tidak begitu peramah. Kalau awak junior saya pun, saya layan jugak. Asalkan awak jangan gedik atau menunjukkan awak itu gedik. Saya tak suka. Terima kasih :]

1 commenter(s)