Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

cik bee berdrama + ponteng sekolah

, Tuesday @ 11:50 AM } 0 comment (s)


"Pak Cik, ni pokok apa?"
"Pokok buluh...,"
"Jap , pakcik ! Lawa la bunga ni, bunga apa ye pakcik ?"
"Bunga raya...,"
"Oh .., pakcik pakcik ! daun ni urat dia parallel ke network ?"
"Parallel...,"
"Yang ni apa pak cik? Yang saya pijak ni ?"
"Tahi lembu .., "
pfft * seriously , hidup ni dah macam terlalu common , kalau aku ada diari , of course aku main copy paste je apa yang tertulis dalam diari tu . except for yesterday , petang semalam geng 2Day ada buat latihan drama . kitorang shooting kat sekolah rendah , bebudak sekolah semua dok berkumpul tengok kitorang berlakon . biasalah , dik . akak kan femes gitu ... so , aku jadi main character . so 90 persen dalam drama tu classmate dapat tengok muka aku yang terlebih lawa ni . nasib baik semalam semua ok .

hari ni aku ponteng sekolah ., ops . bukan sengaja okayy ? bukan sebab homework tak siap . kepala ni dok pening - pening lalat . malam tadi punyalah syok kunci jam pukul 4.30 pagi , akhirnya bangun pukul 6.20 . mami dok bising - bising sambil gosok baju , kfine . solat then sambung tidur . macam mana lah nak dapat rahmat di pagi yang mulia ini ? bangun - bangun , bapak panggil dari bawah . then jawab "ya , pak ..." ala - ala cikgu murni . makan megi udang ho liao . pastu baby fia tetiba melalak dalam buai , eyy ... geget kepala budak ni kang !

*pfft * seriously , too common !

0 commenter(s)