Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

doodle sukahati saya

, Friday @ 8:55 PM } 1 comment (s)



huu TT_TT , saya rasa blog saya dah macam takde visitor lagi . mungkin sebab blog saya ni tak menarik kan kan ? minggu ni saya cuma ada 276 pengunjung . sobsob (sambil mengesat air mata menggunakan tuala pink) .,




awak patut membaca doa sebelum makan , bukan basuh tangan sebelum makan sebab sebelum menyediakan makanan awak kena basuh tangan ! (apalah yang saya membebel ni)




Photobucket 
saya tiada caption untuk yang ini =,='




Photobucket
saya mendoodle adik saya , nampaknya lebih buruk dari yang original :P




chibi,doodle,cute,ghost,girl 
ini hantu ... wee ^^





 
ini haiwan peliharaan saya, awak kacau dia sengat awak balik .,

sukahati saya lah nak buat entri bersepah kan? undi SEPAH Maharaja Lawak ! hihi^^

Labels:


1 commenter(s)