Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

kau pergi jua akhirnya

, Sunday @ 2:16 PM } 1 comment (s)


Al-Fatihah
Ya Allah
Terlalu cepat aku terima berita ni, dah setahun dua aku tak jumpa dengan dia, cerita tentang dia aku dengar cuma daripada kawan-kawan. Terlalu cepat Allah ambil nyawanya, di awal usia 14 tahun, saat tu dada aku terasa sebak, walaupun aku dan arwah bukan sahabat baik, tetapi kami sentiasa bertegur sapa. Jelas di ingatan aku, arwah tegur aku dengan panggilan "Ne-yo", Ya Allah, andai masa boleh berputar balik, akan aku sentiasa bergelak tawa dengan arwah.

Al-Fatihah, Wawa. Hati ini sentiasa aku ingat akan kau, aku akan sentiasa sedekahkan kau dengan al-fatihah. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin...

1 commenter(s)