Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

#Doodle - Saya Puasa

, Monday @ 3:33 PM } 1 comment (s)


assalamualaikum w.b.t

wahwah ** , kau kata minggu exam ni kau takmo online kann ? *ye, memang pun*
jadi sepanjang minggu exam ni aku ingat nak puasa seminggu le , *ganti tahun lepas punya ,* moga Allah terima puasa aku di samping membantu aku menjawab kertas ujian dengan baik . Amin .

so aku ingat nak puasa dengan member aku, tapi dia boleh pergi lupa pulak . haih , takpe . so harini test sangat best dan senang . BM dan Science Paper 1 . tu aku tak tau Science P.2 esok , alhamdulillah la esok ada BI , sebab aku memang suka BI sejak aku tau bahasa ni .

puasa sunat atau ganti ni dugaan dia memang lebih berat kalau nak dibandingkan dengan puasa wajib di bulan Ramadan . sebab bila Ramadan semua orang puasa , pastu bila time nak berbuka kita pun pergi bazaar , beli benda sedap-sedap , *oh, dah terbayangkan puding karamel* . tapi bila puasa ganti ni pulak sana sini aku tengok orang makan . dalam kelas makan , masa balik sekolah pun aku tengok orang makan . pastu bila balik mak aku sempat belikan kuih apam beras dengan benda hijau yang ada kelapa parut makan dengan kuah gula melaka tu (aku lupa pulak nama dia) , lagi la meleleh air liur tengok . time berbuka makan ala kadar je , *tak bersyukur betul saya ni*

haih , harap esok takde la susah sangat test Science nanti . Amin . :)

Labels:


1 commenter(s)