Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

#Doodle - Khas Buat AmyZana

, Saturday @ 1:38 PM } 1 comment (s)


assalamualaikum w.b.t


aihh , semalam mr. blogger demam pulak , nasib baik dah sihat ye sekarang , ye ye , kita pun dah sihat . rugi tak datang sekolah semalam , rugirugirugirugi ! oke oke , ini cik bee lukis doodle khas buat cik Amy , dia ni antara blogger yang paling Cik Bee sayang sebab dia selalu datang blog Cik Bee , aww ... suka suka suka ! 


untuk Cik Amy, dipersilakan amek , jangan lupa cakap terima kasih , hihi^^ . yg lain tu kalau nak ambik , boleh jugak tapi mintak la izin dulu ., *perasan orang nak doodle dia,* kalau sebut pasal doodle kan, cik bee suka sangat dengan kak Amar Amirah punya doodle , aish , cuncuncun ! pfft , ini sudah kronik ini , ohh doodle kak Amar, kenapa awak comel sangat ye ?

Labels:


1 commenter(s)