Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

Doodle Justin Untuk Beliebers !

, Sunday @ 11:07 PM } 1 comment (s)


assalamualaikum w.b.t

* ohh ... wth ? JB ! ohh ! he's freaking cute !

oleh kerana saya dalam mood yang sangat baik sekarang ni , saya pun teringinlah untuk memberikan freebies untuk all Malaysian Beliebers walaupun saya sendiri bukannya salah seorang daripada mereka . malah ada ketikanya saya memang tak suka tengok muka dia yang awak semua kata 'comel' tu ., saya lebih rela tenung muka Encik MBLAQ dan BEAST daripada tenung muka Mr. Bieber ni . tapi siapa tahu ? dalam usia seawal 17 tahun ni , *yeah , sebaya abang saya* encik JB dah cipta fenomena luar biasa di seluruh dunia ! wow wow . *ohh ... tapi tak bermakna saya sukakan dia* ,
Cik Bee ! Mana DOODLE JB ?!
eh , lupa . saya terlampau membebel sampai terlupa nak berikan JB kepada awak semua . ya , beri tepukan kepada doodle JB yang tak comel ni ! *CLAP CLAP CLAP*
hihi^^ maaf . tak comel .
ada rupa Bieber ? ada ? hey , Beliebers ! marilah ambil doodle Bieber ! saya terpaksa tenung wajah dia lama-lama sebab awak tau tau !

Labels: ,


1 commenter(s)