Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

aku dah bercerai TT_TT

, Saturday @ 2:15 PM } 0 comment (s)



ni ni , mamat ni , rambut kuning tu , bukan Captain Knuckles ., kita dah bercerai dengan dia , kita bukan bini awak lagi , Flapjack . kita ni budak bawah umur , tak boleh kahwin , tadi mak kita marah kita sebab kahwin dengan awak . mak kita kata "kahwinkahwin , kau tu budak lagi dah menggatal nak kahwin" , kita dah lafaz talak lapan kat awak walaupun awak yang patut lafaz talak kat kita ., apa kita kisah kan, awak ?

awak , kita tau awak tak suka kita sebab awak memang tak pernah jumpa kita , kita pun jumpa awak kat Cartoon Network je , masa tu je kita kahwin dengan awak , awak mesti ingat kita kahwin masa episod diari awak tu , lepas tu hari ni kita bercerai , kankan awak ? dah la awak , kita tak suka awak ., awak tu serabai , walaupun awak comel , tapi awak tu pelik , mata awak besar , kita takut tengok awak ., tapi walaupun kita dah bercerai , kita masih boleh berjumpa di depan TV , saluran 616 Cartoon Network , kirim salam kat Captain Knuckles tau awak . oh yaa , kita dah jumpa cinta baru dengan Mr. Vanilla ., selamat tinggal awak ., ;)

0 commenter(s)