Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

pengawas gila kuasa =,='

, Friday @ 1:48 PM } 0 comment (s)


assalamualaikum w.b.t
cute4

pagi tadi lepas habis bacaan yassin , cikgu pengawas tetiba je panggil pengawasemoticon20 masuk bilik pengawas untuk berbincang tentang tingkahlaku pengawas supaya pengawas dapat menjalankan tugas dengan baikemoticon07 sebagai pengawas supaya pelajar lain tengok emoticon20pengawas jadi takut dan tak berani buat benda jahatemoticon20 sebab takut emoticon20pengawas bagitau guru pengawas . (hahah^^ berapa banyak pengawas daa):k:

ketua pengawas pun cakap la jangan terlampau baikemoticon20 (masa tu aku dah start senyumemoticon13 sebab aku ni garang) dan jangan la pulak terlampau garang(tetiba senyum aku dah hilangemoticon20)

dah balik kelas tu kepala aku dok melangutemoticon20 la pikir pasal apa yg ketua pengawas tu cakap , pastu aku teringat sumthing yang boleh buat aku ketawa:face4: sengsorang mcm orang gila .,,

pukul 10.10 pagi aku and geng pengawas sebanyak 4 org sahaja kott dah dok berkumpul kat depan tangga kantin supaya bebudakemoticon20tak boleh naik .,emoticon20 .,, disebabkan masa sekolah rendah cik bee tak jadi pengawas ,emoticon20cik bee pun cuba jadi pengawas yang baik sedikit masa sekolah menengah , pastu ada segerombolan orang gilaemoticon20 datang .,, (ececeh)., dahla kena jaga tangga lelaki:93: , dah tu yang jaga tangga tu cuma sorang je lelaki:93: , sebab diorang ni degil nak mam*tut*emoticon20 , cik bee pun mengeluarkan aura garang:face66: .,

"sebelum aku panggil cikgu , baik korang turun !!!"
pastu tetiba suasana sepiemoticon20., cik bee ingatkan sebab diorang dah takut .,,emoticon20., rupa-rupanya.., jengjengjeng

ohh tidakk ! cikgu pengawas kat belakang !

hahah ^^ memang gila malu time tu .,, nasib baik cikgu pengawas tak banyak komenemoticon20.,
trimas cikgu sebab kalau cikgu takde mesti diorang tak senyap dari tadi ... *teehee*

0 commenter(s)