Nurulbalqis 'Olive' Izzuddin ; 16 years old.

“Time is an illusion, lunchtime, doubly so."

drama berakhir jua ~

, Thursday @ 7:14 PM } 0 comment (s)


assalamualaikum w.b.t
cute4


heyy ! malam JUMAAT ni pergi konsert bieber eh, beliebers ? bagus lah gitu , Cik Bee pulak malam jumaat cenggini , Cik Bee dok mengaji Al-Quran, lepas tu buat homework kasi siap , kalau boring dengan homework , Cik Bee pun bukak radio , siaran IKIM.FM , dengarla bacaan Al-Quran ke , selawat ke, lepas tu sebelum tidur Cik Bee akan membaca ayat kursi, membaca tiga kul dan bertasbih ,

huhu^^ tak.., tak.., saja buat lawak tidak pandai gitu .,emoticon20,

tengahari tadi, last period, ouh.. team kitorang kena buat drama , siapa yang form 2 tu, mesti tau pasal antologi drama "Di Sini Bakti Bersemadi", haa.., Cik Bee telah diberikan watak sebagai Malek, pencuri , orang suruhan dan pembelasah orang ., ouch .,

so watak yang kena belasah tu namanya Amin, pelakonnya ialah Soon , budak cina kelas kami, masa nak masuk babak belasah tu, Cik Cuna yang jadi pembantu si Malek ni pun tiba-tiba maju ke depan, membawa rotan sambil berlari , masa tu dalam hati...

Masya Allah !

Cik Cuna ni pulak sebelum aku buat apa-apa dia dah pukul si Soon ni dengan rotan tu, so si Soon ni pun buat buat jatuh la, kononnya sakit la tu..,

aku yang tak redi apa-apa ni dengan penuh rasa gabra terus berlari ke depan sambil buat tendangan pra-maut ke badan si Soon ni ., sampai dia mengaduh, "ADUH!" kata si Soon.,
sampai satu kelas terkejut dengan tindakan aku yang agak pelik ini.,,

ahahahha~:11:

babak seterusnya aku buat betul-betul dengan si BAPAK ., alhamdulillah , takde lagi tindakan gila aku macam tadi .,, habis drama je, aku mintak maaf bebanyak gila dari si Soon ni.,,

tapi muka dia nampak sangat marah...

huhu^^

0 commenter(s)